01-04-2022 23:15
04-04-2022 17:05
Każda sytuacja jest rozpatrywana indywidualnie. Jeśli w umowie kredytowej jest zapis, że warunek ma być spełniony do 24.04, to ważne, żeby w tym terminie przedstawić nam dokumenty potwierdzające spełnienie warunku (potwierdzenie złożenia i opłacenia w sądzie wniosku o wykreślenie) i wniosek o uruchomienie transzy. Środków nie wypłacimy, dopóki nie będziemy mieć potwierdzenia, że wniosek do sądu został złożony. Termin z aktu nie powinien być przeszkodą do uruchomienia transzy. Dla pewności zachęcam również do kontaktu z naszą infolinią hipoteczną: 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.
Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024