01-04-2022 23:15
04-04-2022 17:05
Każda sytuacja jest rozpatrywana indywidualnie. Jeśli w umowie kredytowej jest zapis, że warunek ma być spełniony do 24.04, to ważne, żeby w tym terminie przedstawić nam dokumenty potwierdzające spełnienie warunku (potwierdzenie złożenia i opłacenia w sądzie wniosku o wykreślenie) i wniosek o uruchomienie transzy. Środków nie wypłacimy, dopóki nie będziemy mieć potwierdzenia, że wniosek do sądu został złożony. Termin z aktu nie powinien być przeszkodą do uruchomienia transzy. Dla pewności zachęcam również do kontaktu z naszą infolinią hipoteczną: 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |