Konta oszczędnościowe

Odpowiedz

Historia transakcji zlikwidowanego OKO Bonus

Dzień dobry,

 

czy mogę w jakiś sposób w bankowości online wygenerować wyciąg obejmujący także transakcje na koncie oszczędnościowym Bonus, które po wygaśnięciu zostało automatycznie zamknięte? Nie widzę nigdzie takiej opcji, wygląda na to, że po zamknięciu tego konta utraciłem też dostęp do historii rachunku.

Odpowiedz
0 Lajków
somv
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
3
25-11-2015
Wiadomość 1 z 2 (5 348 wyświetleń)

Re.: Historia transakcji zlikwidowanego OKO Bonus

[ Edytowane ]

Możesz zamówić zaświadczenie do zamkniętego konta.
Zrobisz to w sekcji:

  • Usługi i narzędzia/Zaświadczenia/Konto zamknięte.

Będziesz mógł wybrać numer konta, dla którego chcesz je otrzymać.
Gdy to zrobisz - pojawią się dodatkowe opcje. Zaznaczasz, jakie informacje ma zawierać Twój dokument.
Przed zamówieniem pojawi się informacja o tym, jaka opłata zostanie pobrana.
Zaświadczenie przygotujemy do 5 dni roboczych i prześlemy do zakładki Wiadomości w Moim ING 😊
Pamiętaj, że w przypadku pytań możesz porozmawiać z nami online na czacie w bankowości internetowej.
Tam również możesz zamówić takie zaświadczenie 😉 

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (5 222 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy