Odpowiedz

zamknięcie konta

[ Edytowane ]

Witam, założyłem konto mobi, czy to prawda że konto zostanie zamknięte po pół roku ciągłej nie aktywności?

Odpowiedz
0 Lajków
kamil1231603
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
30-07-2020
Wiadomość 1 z 5 (3 362 wyświetleń)

Re.: zamknięcie konta

 
Odpowiedz
0 Lajków
kamil1231603
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
30-07-2020
Wiadomość 2 z 5 (3 320 wyświetleń)

Re: Re.: zamknięcie konta

@kamil1231603 Nie wiem gdzie uzyskałeś taką informację. Konto nie zamknie się automatycznie. Musisz złożyć odpowiednią dyspozycję zamknięcia konta w oddziale banku lub korespondencyjnie. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (3 316 wyświetleń)

Zamknięcie konta

Czy możliwe jest zamknięcie konta bez wizyty w oddziale?
Odpowiedz
0 Lajków
ArtP_77
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-08-2020
Wiadomość 4 z 5 (3 283 wyświetleń)

Re: Zamknięcie konta

[ Edytowane ]

Dyspozycję zamknięcia konta osobistego możesz złożyć listownie w formie papierowej bez konieczności potwierdzenia podpisu notarialnie na adres ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice. Niezbędne dane, które należy wpisać na papierowej dyspozycji to:

  1. Dane osobowe: imię nazwisko, pełny adres zamieszkania, PESEL, (jeśli nie masz zamieszkania na terenie Polski nie jest on wymagany), rodzaj, serię, numer i datę ważności dowodu tożsamości.
  2. Dane konta: 26 cyfr numeru konta.

Dodatkowo w przypadku salda dodatniego przelej pieniądze na inne konto lub w pisemnej dyspozycji, proszę wskaż konto, którego jesteś właścicielem, na jaki mamy zrealizować dyspozycję. Jeśli saldo na koncie jest ujemne należy je wcześniej uzupełnić lub w pisemnej dyspozycji wskazać konto w naszym banku, z którego możemy taką dyspozycję zrealizować.

Możemy skontaktować się z Tobą, aby potwierdzić zamknięcie konta. Jeśli nie będzie przeciwwskazań, zamkniemy konto od razu, jak otrzymamy Twoje pismo.

Zachęcam Cię do przemyślenia decyzji o zamknięciu konta. Większość kont prowadzimy bezpłatnie 😉

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 5 z 5 (3 234 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy