Odpowiedz

zamknięcie konta

[ Edytowane ]

Witam, założyłem konto mobi, czy to prawda że konto zostanie zamknięte po pół roku ciągłej nie aktywności?

Odpowiedz
0 Lajków
kamil1231603
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
30-07-2020
Wiadomość 1 z 5 (4 105 wyświetleń)

Re.: zamknięcie konta

 
Odpowiedz
0 Lajków
kamil1231603
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
30-07-2020
Wiadomość 2 z 5 (4 063 wyświetleń)

Re: Re.: zamknięcie konta

@kamil1231603 Nie wiem gdzie uzyskałeś taką informację. Konto nie zamknie się automatycznie. Musisz złożyć odpowiednią dyspozycję zamknięcia konta w oddziale banku lub korespondencyjnie. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (4 059 wyświetleń)

Zamknięcie konta

Czy możliwe jest zamknięcie konta bez wizyty w oddziale?
Odpowiedz
0 Lajków
ArtP_77
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-08-2020
Wiadomość 4 z 5 (4 025 wyświetleń)

Re: Zamknięcie konta

[ Edytowane ]

Dyspozycję zamknięcia konta osobistego możesz złożyć listownie w formie papierowej bez konieczności potwierdzenia podpisu notarialnie na adres ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice. Niezbędne dane, które należy wpisać na papierowej dyspozycji to:

  1. Dane osobowe: imię nazwisko, pełny adres zamieszkania, PESEL, (jeśli nie masz zamieszkania na terenie Polski nie jest on wymagany), rodzaj, serię, numer i datę ważności dowodu tożsamości.
  2. Dane konta: 26 cyfr numeru konta.

Dodatkowo w przypadku salda dodatniego przelej pieniądze na inne konto lub w pisemnej dyspozycji, proszę wskaż konto, którego jesteś właścicielem, na jaki mamy zrealizować dyspozycję. Jeśli saldo na koncie jest ujemne należy je wcześniej uzupełnić lub w pisemnej dyspozycji wskazać konto w naszym banku, z którego możemy taką dyspozycję zrealizować.

Możemy skontaktować się z Tobą, aby potwierdzić zamknięcie konta. Jeśli nie będzie przeciwwskazań, zamkniemy konto od razu, jak otrzymamy Twoje pismo.

Zachęcam Cię do przemyślenia decyzji o zamknięciu konta. Większość kont prowadzimy bezpłatnie 😉

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 5 z 5 (3 976 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT

...

28-12-2024
Re.: Ciemne tło apki

Mając ciemny motyw w telefonie Xiaomi, to wyskakuje ciemny motyw i w appce. A ja np. chciałabym mieć jasny w ING i nie mogę tej opcji znaleźć, także o. 

27-12-2024
Re.: Obecna aplikacja mobilna

Za chwilę 2025 rok, a dalej nie ma trybu ciemnego 🙃

27-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy