25-04-2020 13:08
Witam, Chcę założyć konto bez wychodzenia z domu i jako formę potwierdzenia tożsamości wybieram przelew z mojego banku. Moim bankiem jest BNP Paribas. Jednak po wybraniu tego banku przenosi mnie na stronę logowania która przez ten bank już nie jest używana. Bnp Paribas wprowadził nową bankowość internetową GO ONline. Dobrze by było gdyby podstawiła się właściwa strona. Proszę o odpowiedź czy planują Państwo taką zmianę. Niestety inne formy założenia rachunku mi nie odpowiadają.
26-04-2020 14:16
Miło mi, że zainteresowała Cię nasza oferta 😊 Wiemy, że BNP Paribas jest w trakcie przebudowy swojej bankowości internetowej. Czasami zdarza się, że formularz przelewu kieruje do starej wersji usługi internetowej tego banku. Razem z dostawcą pracujemy już nad tym, żeby tak się nie działo. Niestety nie tylko od nas zależy, kiedy ten kłopot zostanie naprawiony. Na ten moment nie znamy jeszcze dokładnego terminu 😥
05-03-2023 04:33
05-03-2023 17:44
adamniegadam111, w jakiej sprawie bankowej możemy pomóc?
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025