25-04-2020 13:08
Witam, Chcę założyć konto bez wychodzenia z domu i jako formę potwierdzenia tożsamości wybieram przelew z mojego banku. Moim bankiem jest BNP Paribas. Jednak po wybraniu tego banku przenosi mnie na stronę logowania która przez ten bank już nie jest używana. Bnp Paribas wprowadził nową bankowość internetową GO ONline. Dobrze by było gdyby podstawiła się właściwa strona. Proszę o odpowiedź czy planują Państwo taką zmianę. Niestety inne formy założenia rachunku mi nie odpowiadają.
26-04-2020 14:16
Miło mi, że zainteresowała Cię nasza oferta 😊 Wiemy, że BNP Paribas jest w trakcie przebudowy swojej bankowości internetowej. Czasami zdarza się, że formularz przelewu kieruje do starej wersji usługi internetowej tego banku. Razem z dostawcą pracujemy już nad tym, żeby tak się nie działo. Niestety nie tylko od nas zależy, kiedy ten kłopot zostanie naprawiony. Na ten moment nie znamy jeszcze dokładnego terminu 😥
05-03-2023 04:33
05-03-2023 17:44
adamniegadam111, w jakiej sprawie bankowej możemy pomóc?
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
12 | |
8 | |
7 | |
6 |