- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Kradzież, oszustwo, nielegalne transakcje
24-02-2023 22:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Z mojego konta zniknęły pieniądze, płatność kartą i blikiem w sklepie czy usługach, który w Sandomierzu nie istnieje. Bank w odpowiedzi na reklamację przypisał płatnościom tylko kategorię, którą sama widziałam w aplikacji. Kilkakrotnie prosiłam aby wszystkie płatności zostały ze sobą porównane. W jednej odpowiedzi od banku napisano mi, że zaakceptowałam płatność do tego samego sklepu blikiem, a zaznaczam, że ta płatność blikiem była zgłoszona jako oszustwo. Ludzie do których trafiają reklamacje wgl nie czytają treści, tylko automatycznie odrzucają wszystko po kolei. Jestem zawiedziona postawą tego banku wobec poważnego problemu. W banku moje pieniądze powinny być bezpieczne, a nie znikać w nieznanych okolicznościach. Z opinii można wywnioskować, że moja sytuacja nie jest pierwszą. W roku 2019 z banku wyciekły dane klientów i od tej pory oszuści wykonują transakcje na kwoty zbliżone do tych, które sami wykonujemy, żebyśmy nie zauważyli dużej zmiany na koncie. A Bank od 4 lat na to pozwala. Wg mnie już dawno powinni zwiększyć zabezpieczenia i najlepiej poinformować klientów o zagrożeniu, ale czegoś takiego nie robią. Z odzyskaniem skradzionych pieniędzy jest bardzo duży problem, chociaż powinnam dostać zwrot za te nielegalne transakcje najpóźniej następnego dnia roboczego. Moja sprawa ciągnie się już ponad miesiąc, a bank nie zamierza zwrócić skradzionych pieniędzy. Sprawa oczywiście została zgłoszona na policję. Bank próbuje mi wmówić, że to są transakcje, które robiłam i o których zapomniałam. Regularnie sprawdzałam wydatki na swoim koncie i jeżeli wszystko byłoby w porządku nie ubiegalabym się o zwrot skradzionych środków.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-02-2023 10:05 | Edytowano: 25-02-2023 10:14
Re.: Kradzież, oszustwo, nielegalne transakcje
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Taka mała porada - przy składaniu zażaleń i reklamacji proponuję nie poruszać tematów nie mających związku i wprowadzających niepotrzebny chaos
- przypisanie do kategorii jest automatyczne i nie ma nic do rzeczy czy była składana reklamacja czy nie
- jeżeli po wycieku w 2019 nawet bank ich nie zastrzegł co jest mało prawopodobne to do tej pory większość utraciła już ważność. Takie dane jak ccv to mogły wyciec ze sklepu, z banku praktycznie nie ma szans
- dane firmy w historii mogą być inne czy ci nieznane z różnych przyczyn ale napewno istnieje pod tym adresem. Warto przejrzeć np meile z danej daty bo często bywa że zapominamy o zakupie czegoś
- jeżeli uważasz że na karcie są nie twoje transakcji powinnaś zastrzec kartę i wyrobić nową, może została zeskanowana
- transakcje blik musisz każdorazowo potwierdzać na swoim telefonie więc jest praktycznie niemożliwe że to nie ty je zatwierdzałaś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-02-2023 10:12
Re: Kradzież, oszustwo, nielegalne transakcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zapewniamy, że pieniądze na kontach naszych klientów są bezpieczne.
Nieustannie pracujemy nad rozwiązaniami, które je chronią i są zgodne z najnowszymi standardami bezpieczeństwa. Na bieżąco informujemy też o zagrożeniach w komunikatach bezpieczeństwa. Prezentujemy je zarówno na naszej stronie internetowej: https://www.ing.pl/aktualnosci/bankowosc-elektroniczna, jak również w Moim ING w sekcji Usługi, a także na stronie do zalogowania na przeglądarce.
Ważne jest również, aby użytkownik usługi korzystał z zasad bezpiecznego bankowania. Wszystkie te zasady zebraliśmy tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/bezpieczenstwo-finansow.
Na podstawie posta nie mamy możliwości sprawdzenia Pani zgłoszeń i odniesienia się do nich, przykro mi. Każde zgłoszenie wnikliwie sprawdzamy i przekazujemy wyjaśnienia. Jeżeli nie zgadza się Pani z naszą odpowiedzią, prosimy o zgłoszenie odwołania do reklamacji. Może Pani to zrobić np. podczas kontaktu ze specjalistą na czacie w Moim ING.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-02-2023 12:39
Re.: Kradzież, oszustwo, nielegalne transakcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie zgłaszałabym reklamacji, gdyby transakcja była moja. I zaznaczam, że pierwsze analizowałam i sprawdzałam wszystko a dopiero później zgłosiłam reklamację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość