24-02-2023 22:00
25-02-2023 10:05 | Edytowano: 25-02-2023 10:14
Taka mała porada - przy składaniu zażaleń i reklamacji proponuję nie poruszać tematów nie mających związku i wprowadzających niepotrzebny chaos
- przypisanie do kategorii jest automatyczne i nie ma nic do rzeczy czy była składana reklamacja czy nie
- jeżeli po wycieku w 2019 nawet bank ich nie zastrzegł co jest mało prawopodobne to do tej pory większość utraciła już ważność. Takie dane jak ccv to mogły wyciec ze sklepu, z banku praktycznie nie ma szans
- dane firmy w historii mogą być inne czy ci nieznane z różnych przyczyn ale napewno istnieje pod tym adresem. Warto przejrzeć np meile z danej daty bo często bywa że zapominamy o zakupie czegoś
- jeżeli uważasz że na karcie są nie twoje transakcji powinnaś zastrzec kartę i wyrobić nową, może została zeskanowana
- transakcje blik musisz każdorazowo potwierdzać na swoim telefonie więc jest praktycznie niemożliwe że to nie ty je zatwierdzałaś
25-02-2023 10:12
Zapewniamy, że pieniądze na kontach naszych klientów są bezpieczne.
Nieustannie pracujemy nad rozwiązaniami, które je chronią i są zgodne z najnowszymi standardami bezpieczeństwa. Na bieżąco informujemy też o zagrożeniach w komunikatach bezpieczeństwa. Prezentujemy je zarówno na naszej stronie internetowej: https://www.ing.pl/aktualnosci/bankowosc-elektroniczna, jak również w Moim ING w sekcji Usługi, a także na stronie do zalogowania na przeglądarce.
Ważne jest również, aby użytkownik usługi korzystał z zasad bezpiecznego bankowania. Wszystkie te zasady zebraliśmy tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/bezpieczenstwo-finansow.
Na podstawie posta nie mamy możliwości sprawdzenia Pani zgłoszeń i odniesienia się do nich, przykro mi. Każde zgłoszenie wnikliwie sprawdzamy i przekazujemy wyjaśnienia. Jeżeli nie zgadza się Pani z naszą odpowiedzią, prosimy o zgłoszenie odwołania do reklamacji. Może Pani to zrobić np. podczas kontaktu ze specjalistą na czacie w Moim ING.
25-02-2023 12:39
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
4 | |
3 | |
3 |