24-02-2023 22:00
25-02-2023 10:05 | Edytowano: 25-02-2023 10:14
Taka mała porada - przy składaniu zażaleń i reklamacji proponuję nie poruszać tematów nie mających związku i wprowadzających niepotrzebny chaos
- przypisanie do kategorii jest automatyczne i nie ma nic do rzeczy czy była składana reklamacja czy nie
- jeżeli po wycieku w 2019 nawet bank ich nie zastrzegł co jest mało prawopodobne to do tej pory większość utraciła już ważność. Takie dane jak ccv to mogły wyciec ze sklepu, z banku praktycznie nie ma szans
- dane firmy w historii mogą być inne czy ci nieznane z różnych przyczyn ale napewno istnieje pod tym adresem. Warto przejrzeć np meile z danej daty bo często bywa że zapominamy o zakupie czegoś
- jeżeli uważasz że na karcie są nie twoje transakcji powinnaś zastrzec kartę i wyrobić nową, może została zeskanowana
- transakcje blik musisz każdorazowo potwierdzać na swoim telefonie więc jest praktycznie niemożliwe że to nie ty je zatwierdzałaś
25-02-2023 10:12
Zapewniamy, że pieniądze na kontach naszych klientów są bezpieczne.
Nieustannie pracujemy nad rozwiązaniami, które je chronią i są zgodne z najnowszymi standardami bezpieczeństwa. Na bieżąco informujemy też o zagrożeniach w komunikatach bezpieczeństwa. Prezentujemy je zarówno na naszej stronie internetowej: https://www.ing.pl/aktualnosci/bankowosc-elektroniczna, jak również w Moim ING w sekcji Usługi, a także na stronie do zalogowania na przeglądarce.
Ważne jest również, aby użytkownik usługi korzystał z zasad bezpiecznego bankowania. Wszystkie te zasady zebraliśmy tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/bezpieczenstwo-finansow.
Na podstawie posta nie mamy możliwości sprawdzenia Pani zgłoszeń i odniesienia się do nich, przykro mi. Każde zgłoszenie wnikliwie sprawdzamy i przekazujemy wyjaśnienia. Jeżeli nie zgadza się Pani z naszą odpowiedzią, prosimy o zgłoszenie odwołania do reklamacji. Może Pani to zrobić np. podczas kontaktu ze specjalistą na czacie w Moim ING.
25-02-2023 12:39
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |