Odpowiedz

usunięte konto osobiste

Witam, czy jest możliwe aby bank sam zamknął konto osobiste ? Zalogowac się mogę, jedynie co widzę to konto oszczednosciowe i smart , w historie transakcji ani inne opcje z konta osobistego wejść się nie da, nie widać kart ani że to konto wogole było otwarte. dodam że mam zajęcie komornicze. Proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
Mala9618
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-07-2018
Wiadomość 1 z 2 (2 433 wyświetleń)

Re: usunięte konto osobiste

Taka sytuacja może mieć miejsce, że wypowiemy umowę. Jeśli chcesz poznać szczegóły, co zadziało się z Twoim kontem, skontaktuj się proszę z nami:
- przez Moje ING: zakładka Wiadomości/Napisz wiadomość,
- telefonicznie: 32/357 00 69,
- w oddziale. 
W ten sposób będziemy mogli przyjąć od Ciebie zgłoszenie i wyjaśnić powód zamknięcia konta.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
533
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 363 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: 800 plus

Szczegółowe informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej: www.ing.pl/zawieszenie oraz na naszej infolinii pod numerem 32 356 22 98.

16-05-2024
Mój asystent wysyła zbyt dużo reklam

Odkąd weszła opłata za brak zgody marketingowej, wyraziłem takową zgodę, aby uniknąć opłat. Niestety, aplikacja mobilna wysyła conajmniej 4 do 5 pushy dziennie odnośnie różnych ofert bankowych, troche

...

16-05-2024
Czas oczekiwania na pożyczkę gotowkowa

Dzień dobry

14.05.2024 złożyłam wniosek o pożyczkę gotowkowa będąc klientem banku. Ile jeszcze będę czekać na decyzję? Jeśli będzie pozytywna, to ile czeka się na przelanie pieniędzy na konto?

16-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy