18-04-2016 20:20
Witam,
Od jakiegos czasu mialam zablokowane konto przez komornika, po zalogowaniu się w systemach saldo było ujemne. Teraz w historii transakcji mam informację, że blokada została zdjęta. Jednak w dalszym ciągu widnieje informacja o zajęciu komorniczym, mimo że środki są już na plusie (kwota wolna nie została jeszcze wykorzystana w całości). Nie przebywam w miejscu zameldowania i nie wiem jakie informacje mógł ostatnio przesłać wierzyciel. Czy mógłby ktoś wyjaśnić - skoro egzekucja trwa, to czemu nie ma już blokady? Dziękuję.
19-04-2016 19:34 | Edytowano: 19-04-2016 19:35
Od 7 marca zmieniliśmy zasady blokowania środków na spłatę zajęcia egzekucyjnego oraz udostępniliśmy w Moim ING (nowej wersji bankowości elektronicznej) szczegółowe dane o wpływie i szczegółach zajęcia.
Co się zmieniło?
Blokada jest zakładana tylko w przypadku, gdy na rachunku są środki i podlegają one przekazaniu na spłatę zajęcia (częściową lub całkowitą). Blokada nie będzie zakładana w przypadku gdy:
• saldo rachunku będzie ≤0,
• środki na rachunku nie przekraczają Kwoty Wolnej lub nie będą podlegały egzekucji (wpływy zwolnione przez organ egzekucyjny).
Dodatkowo wprowadziliśmy w Moim ING szczegółowe informacje o wpływie i szczegółach zajęcia egzekucyjnego. Ze środków znajdujących się na koncie, opłaty i prowizje należne bankowi będą pobierane teraz na bieżąco, a nie po zakończeniu egzekucji.
Korzyści dla klienta
W Moim ING są widoczne informacje dotyczące zajęcia, takie jak:
• łączna kwota do zapłaty z wszystkich zajęć,
• kwota wolna pozostała do wykorzystania,
• szczegóły dotyczące zajęcia.
Dzięki temu widać również prawidłowe saldo konta w bankowości elektronicznej oraz bankomacie. Nowością jest także swobodne korzystanie ze swoich środków w ramach posiadanej kwoty wolnej:
• w bankomatach ING, obcych lub zagranicznych,
• płatności kartą w punktach usługowo-handlowych,
• realizacja przelewów w bankowości elektronicznej.
03-08-2016 00:04
Czy zajęcie dotyczy tak jak przed tą zmianą tylko konta aktywnego w momencie przyjścia informacji o zajęciu czy po tej zmianie z 7 marca dotyczy ono całej bankowości elektronicznej?
Dziękuję, Dorota
04-08-2016 08:36
Zmiana o której pisaliśmy dotyczy prezentowania informacji o zajęciu egzekucyjnym w bankowości oraz na rachunku. Natomiast nie ma ona wpływu na konta, na których blokada widnieje. Jeśli miałaś blokadę na przykład na jednym aktywnym rachunku bieżącym, to dalej tylko na tym jest ona widoczna. Jedynie sam organ egzekucyjny może wystosować do nas pismo z informacją o nałożeniu blokady na jakiś kolejnych kontach.
27-12-2017 20:28
Witam, czegoś tu nie rozumiem ...piszecie , że jedną z korzyści dla klienta jest szczegółowa informacja zajęcia. Dziwne bo jak takiego czegoś nie mam . Mam na koncie dwóch komorników i np dziś została ponownie zajęta kwota na zajęcie egzekucyjne ale nie wiem do jakiego komornika bo wchodząc w szczegół transakcji nie pisze komu przekazaliście pieniądze.
Proszę o wyjaśnieie
28-12-2017 20:22
@Agnieszka1309 Informacje o zajęciu egzekucyjnym znajdziesz na stronie głównej po zalogowaniu do Moje ING. Nad sekcją "Dzisiaj" znajdziesz folder o nazwie "Zajęcie egzekucyjne". W tytule przelewu na spłatę zajęcia jest informacja o sygnaturze sprawy, której przelew dotyczy.
29-12-2017 15:06
witam, no właśnie , że nie ....
Np dziś wchodząc na historię mam taką sytaucję :
OBSŁUGA ZAJĘCIA EGZEKUCYJNEGO NA KWOTĘ 2730,79 zwolnienie blokady
OBSŁUGA ZAJĘCIA EGZEKUCYJNEGO NA KWOTĘ -2643,79 blokada.
Wchodząc w szczegóły nie ma napisane do kogo poszły te pieniądze i sygnatury też brak.
Czy mam rozumieć , ze pieniądze poszły do komornika ?
Tym bardziej , ze w tym miesiącu był kolejny przypływ gotówki na moja konto i niestety wszystko co w nadwyżce do zabiera komornik.
Proszę o wytłumaczenie.....
30-12-2017 15:30
@Agnieszka1309 Przez forum nie sprawdzimy szczegółów zajęcia na Twoim koncie. Prosimy, skontaktuj się z nami:
telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub napisz do nas wiadomość przez Moje ING: Wiadomość -> Nowa wiadomość.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
12 | |
8 | |
7 | |
6 |