- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
uchylenie blokady na rachunku a dalsza egzekucja
18-04-2016 20:20
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Od jakiegos czasu mialam zablokowane konto przez komornika, po zalogowaniu się w systemach saldo było ujemne. Teraz w historii transakcji mam informację, że blokada została zdjęta. Jednak w dalszym ciągu widnieje informacja o zajęciu komorniczym, mimo że środki są już na plusie (kwota wolna nie została jeszcze wykorzystana w całości). Nie przebywam w miejscu zameldowania i nie wiem jakie informacje mógł ostatnio przesłać wierzyciel. Czy mógłby ktoś wyjaśnić - skoro egzekucja trwa, to czemu nie ma już blokady? Dziękuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
19-04-2016 19:34 | Edytowano: 19-04-2016 19:35
Re.: uchylenie blokady na rachunku a dalsza egzekucja
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od 7 marca zmieniliśmy zasady blokowania środków na spłatę zajęcia egzekucyjnego oraz udostępniliśmy w Moim ING (nowej wersji bankowości elektronicznej) szczegółowe dane o wpływie i szczegółach zajęcia.
Co się zmieniło?
Blokada jest zakładana tylko w przypadku, gdy na rachunku są środki i podlegają one przekazaniu na spłatę zajęcia (częściową lub całkowitą). Blokada nie będzie zakładana w przypadku gdy:
• saldo rachunku będzie ≤0,
• środki na rachunku nie przekraczają Kwoty Wolnej lub nie będą podlegały egzekucji (wpływy zwolnione przez organ egzekucyjny).
Dodatkowo wprowadziliśmy w Moim ING szczegółowe informacje o wpływie i szczegółach zajęcia egzekucyjnego. Ze środków znajdujących się na koncie, opłaty i prowizje należne bankowi będą pobierane teraz na bieżąco, a nie po zakończeniu egzekucji.
Korzyści dla klienta
W Moim ING są widoczne informacje dotyczące zajęcia, takie jak:
• łączna kwota do zapłaty z wszystkich zajęć,
• kwota wolna pozostała do wykorzystania,
• szczegóły dotyczące zajęcia.
Dzięki temu widać również prawidłowe saldo konta w bankowości elektronicznej oraz bankomacie. Nowością jest także swobodne korzystanie ze swoich środków w ramach posiadanej kwoty wolnej:
• w bankomatach ING, obcych lub zagranicznych,
• płatności kartą w punktach usługowo-handlowych,
• realizacja przelewów w bankowości elektronicznej.
-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
03-08-2016 00:04
Re.: uchylenie blokady na rachunku a dalsza egzekucja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy zajęcie dotyczy tak jak przed tą zmianą tylko konta aktywnego w momencie przyjścia informacji o zajęciu czy po tej zmianie z 7 marca dotyczy ono całej bankowości elektronicznej?
Dziękuję, Dorota
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
04-08-2016 08:36
Re.: uchylenie blokady na rachunku a dalsza egzekucja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zmiana o której pisaliśmy dotyczy prezentowania informacji o zajęciu egzekucyjnym w bankowości oraz na rachunku. Natomiast nie ma ona wpływu na konta, na których blokada widnieje. Jeśli miałaś blokadę na przykład na jednym aktywnym rachunku bieżącym, to dalej tylko na tym jest ona widoczna. Jedynie sam organ egzekucyjny może wystosować do nas pismo z informacją o nałożeniu blokady na jakiś kolejnych kontach.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27-12-2017 20:28
Re.: uchylenie blokady na rachunku a dalsza egzekucja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, czegoś tu nie rozumiem ...piszecie , że jedną z korzyści dla klienta jest szczegółowa informacja zajęcia. Dziwne bo jak takiego czegoś nie mam . Mam na koncie dwóch komorników i np dziś została ponownie zajęta kwota na zajęcie egzekucyjne ale nie wiem do jakiego komornika bo wchodząc w szczegół transakcji nie pisze komu przekazaliście pieniądze.
Proszę o wyjaśnieie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
28-12-2017 20:22
Re: Re.: uchylenie blokady na rachunku a dalsza egzekucja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Agnieszka1309 Informacje o zajęciu egzekucyjnym znajdziesz na stronie głównej po zalogowaniu do Moje ING. Nad sekcją "Dzisiaj" znajdziesz folder o nazwie "Zajęcie egzekucyjne". W tytule przelewu na spłatę zajęcia jest informacja o sygnaturze sprawy, której przelew dotyczy.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-12-2017 15:06
Re: Re.: uchylenie blokady na rachunku a dalsza egzekucja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
witam, no właśnie , że nie ....
Np dziś wchodząc na historię mam taką sytaucję :
OBSŁUGA ZAJĘCIA EGZEKUCYJNEGO NA KWOTĘ 2730,79 zwolnienie blokady
OBSŁUGA ZAJĘCIA EGZEKUCYJNEGO NA KWOTĘ -2643,79 blokada.
Wchodząc w szczegóły nie ma napisane do kogo poszły te pieniądze i sygnatury też brak.
Czy mam rozumieć , ze pieniądze poszły do komornika ?
Tym bardziej , ze w tym miesiącu był kolejny przypływ gotówki na moja konto i niestety wszystko co w nadwyżce do zabiera komornik.
Proszę o wytłumaczenie.....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
30-12-2017 15:30
Re: Re.: uchylenie blokady na rachunku a dalsza egzekucja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Agnieszka1309 Przez forum nie sprawdzimy szczegółów zajęcia na Twoim koncie. Prosimy, skontaktuj się z nami:
telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub napisz do nas wiadomość przez Moje ING: Wiadomość -> Nowa wiadomość.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość