09-05-2019 23:00
Witam, czy "serwis sms" który wysyła powiadomienia o transakcjach można aktywować w oddziale bankowym wyłącznie na numer przypisany do konta (tj. zakładka kontaktowa w bankowości internetowej) czy można go aktywować na dowolny numer?
13-05-2019 17:17
@bartek01 obecnie wspomnianą przez Ciebie usługę będziemy wyłączać. Proponuję Ci zapoznanie się z alternatywnym rozwiązaniem powiadomieniami PUSH
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/aplikacja-mobilna#najwazniejsze_funkcje=3
15-05-2019 08:48
15-05-2019 17:34
Po 4 sierpnia nie włączysz już tej usługi, a serwis sms wyłączymy całkowicie w połowie września.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025