09-05-2019 23:00
Witam, czy "serwis sms" który wysyła powiadomienia o transakcjach można aktywować w oddziale bankowym wyłącznie na numer przypisany do konta (tj. zakładka kontaktowa w bankowości internetowej) czy można go aktywować na dowolny numer?
13-05-2019 17:17
@bartek01 obecnie wspomnianą przez Ciebie usługę będziemy wyłączać. Proponuję Ci zapoznanie się z alternatywnym rozwiązaniem powiadomieniami PUSH
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/aplikacja-mobilna#najwazniejsze_funkcje=3
15-05-2019 08:48
15-05-2019 17:34
Po 4 sierpnia nie włączysz już tej usługi, a serwis sms wyłączymy całkowicie w połowie września.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |