- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Zmiana limitu na karcie do płatności za granicę.
13-05-2019 19:54
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ktoś wie jak zmienić limit kwoty do płatności za towary w sklepach internetowych za granicą? Instrukcja podawana przez tę stronę bankową to jakieś bzdury, nic nie działa tak jak to opisali, to jakaś reklama kart a nie instrukcja zmiany. Czy w ogóle da się to tu zrobić, czy trzeba zmienić najpierw bank, na normalnie działający?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
13-05-2019 20:15
Re: Zmiana limitu na karcie do płatności za granicę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Bulba zmianę limitów transakcyjnych na karcie wykonasz samemu (dla karty osoby pełnoletniej ) w Moim ING. Wybierasz daną kartę i po prawej masz opcje karty. Tu wybierasz Limity transakcyjne i edytuj limity. W tym miejscu masz 5 limitów. Ten opisywany przez Ciebie to limity na płatności w internecie. Po zmianie limitu zatwierdzasz kodem z sms. Limity zmieniane są online.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
13-05-2019 21:05
Re: Zmiana limitu na karcie do płatności za granicę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kolego, to nie działa. Karta znowu została odrzucona (płatność, zakupy sklep internetowy za granicą)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
13-05-2019 21:16
Re: Zmiana limitu na karcie do płatności za granicę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W takim przypadku napisz do nas na czacie po zalogowaniu w Moim ING (dolny prawy róg). Sprawdzimy powód odrzucenia transakcji i odpowiedź terminala. Tutaj nie mam takiej możliwości. Specjalista sprawdzi również ustawienia karty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość