26-08-2022 15:04
dzień dobry na jakiej podstawie bank oczekuje zaktualizowania danych dowodu osobistego i rezydencji podatkowej podczas zamykania konta? nie chcę podawać danych nowego dowodu,. pesel się nie zmienił. czy można zamknąć konto w oparciu o nieaktualny, widniejący w bazie banku dowód i nie podawać danych nt. rezydencji podatkowej?
z poważaniem
27-08-2022 15:53 | Edytowano: 27-08-2022 15:55
Abyśmy mogli zrealizować jakiekolwiek dyspozycje bankowe, w tym zamknięcie konta musimy posiadać w systemie aktualny dokument tożsamości. Może to być dowód osobisty lub paszport. Bez takiego dokumentu nie jesteśmy w stanie Ciebie obsłużyć. Jeśli chodzi o rezydencje podatkową, to jako instytucja finansowa mamy obowiązek identyfikować i przekazywać Szefowi Krajowej Administracji Skarbowej informacje o kontach klientów, którzy są rezydentami podatkowymi w innych krajach. Stąd prosiliśmy Cię o taką informację. Wynika to z regulaminu świadczenia przez nas usług w ramach prowadzenia rachunków płatniczych dla osób fizycznych oraz Ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o wymianie informacji podatkowych z innymi państwami.
29-10-2022 01:24
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |