16-02-2021 04:40
Czy w związku ze zmianą tabeli i opłat dla kont firmowych od 1 kwietnia jest/lub pojawi się do 31 marca możliwość zamknięcia konta firmowego online bez konieczności wizyty w oddziale banku lub wysyłania listu?
Czy oświadczenie o zamknięciu konta firmowego wysłane listownie musi być poświadczone notarialne czy wystarczy podpis?
Czy takie oświadczenie można wysłać w sposób elektroniczny podpisując dokument podpisem zaufanym przy użyciu profilu zaufanego?
Najlepszą opcją byłoby wprowadzenie możliwości zamknięcia konta firmowego w sposób online, ale czy pojawi się ta możliwość do 1 kwietnia 2021r.?
16-02-2021 11:26
Jeśli nie akceptujesz zmian w TOiP, to powinieneś – do 31 marca 2021 r. – złożyć oświadczenie o braku akceptacji zmian. Będzie to równoznaczne z wypowiedzeniem umów. Zamknięcie konta firmowego będzie możliwe, jeśli na koncie VAT saldo będzie zerowe.
Oświadczenie możesz złożyć w oddziale banku lub korespondencyjnie na adres siedziby naszego banku:
ING Bank Śląski S.A
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice
Wystarczy zwykły podpis - bez potwierdzenia notarialnego. Ważne, aby był zgodny z wzorem podpisu u nas.
Nie przewidujemy innego sposobu zamknięcia konta w związku z tą zmianę.
17-02-2021 08:49
Dziękuje za odpowiedź.
Rozumiem, że mogę też złożyć zwykłe oświadczenie o zamknięciu konta (również bez podpisu notarialnego) i wtedy konto zostanie wcześniej zamknięte?
18-02-2021 08:54
Tak, zgadza się - nie wymagamy notarialnego potwierdzenia podpisu.
19-02-2021 22:00 | Edytowano: 19-02-2021 22:01
Czy dostępny jest wzór oświadczenia o zamknięciu konta firmowego, którym można posłużyć się w celu zamknięcia konta drogą pocztową?
20-02-2021 21:44
Niestety, nie mamy takiego wzoru. Jednak dyspozycja powinna zawierać te informacje:
Dane osobowe:
- imię nazwisko,
- pełny adres zamieszkania,
- PESEL, (jeśli nie masz zamieszkania na terenie Polski nie jest on wymagany),
- rodzaj, serię, numer i datę ważności dowodu tożsamości.
Dane konta:
- 26 cyfr numeru konta
Dodatkowo:
- w przypadku salda dodatniego przelej pieniądze na inne konto lub w pisemnej dyspozycji wskaż konto, którego jesteś właścicielem, na jaki mamy zrealizować dyspozycję,
- w przypadku salda ujemnego należy je wcześniej uzupełnić, lub w pisemnej dyspozycji wskazać konto w naszym banku, z którego możemy taką dyspozycję zrealizować,
- możemy skontaktować się z Tobą, aby potwierdzić Twoją pisemną dyspozycję.
W przypadku braku przeciwwskazań, zamkniemy konto niezwłocznie po wpłynięciu do banku pisma.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |