25-11-2023 17:52
Pieniądze w kolejnym miesiącu są nadal zablokowane i będą do momentu, aż kwota na koncie pozwoli na spłatę zajęć dla których jest zbieg. Wraz z nowym miesiącem odnawia się natomiast kwota wolna od zajęcia. Jeśli masz jakieś wątpliwości związane z tym tematem, to możesz napisać do nas na czacie dostępnym w Moim ING. Pracownicy obsługujący zajęcia są dostępni w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00.
31-12-2023 19:49
02-01-2024 11:43
@Artur71 za czynności związane z obsługą rachunków, a także za usługi udostępnione w ramach zawartej umowy, bank pobiera opłaty i prowizje zgodnie z Tabelą opłat i prowizji lub na zasadach określonych w umowie. Tabela opłat i prowizji jest dostępna w placówkach bankowych oraz na stronie internetowej banku: https://www.ing.pl/indywidualni/tabele-i-regulaminy/tabela-oplat-i-prowizji
Posiadacz rachunku upoważnia bank, udzielając w tym zakresie nieodwołalnego, w okresie trwania umowy pełnomocnictwa do pobierania z rachunku należnych bankowi opłat i prowizji za usługi świadczone przez Bank na podstawie zawartej umowy, zgodnie z Tabelą opłat i prowizji lub na zasadach określonych w odrębnej umowie.
Podstawa: § 82 ust. 1 Regulaminu świadczenia przez ING Bank Śląski S.A. usług w ramach prowadzenia rachunków płatniczych dla osób fizycznych.
Zajęcie egzekucyjne skierowane do rachunku bankowego nie zwalnia jego posiadacza od regulowania opłat związanych z umową o czynności bankowe, które pobieramy zgodnie z udzielonym nam upoważnieniem w przypadkach, o których mowa w Tabeli Opłat i Prowizji.
04-03-2024 20:11
25-11-2024 01:13
25-11-2024 15:42
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |