28-06-2021 18:59
29-06-2021 19:20
@danxdan Prawdopodobnie nie dostarczyliście nam wymaganych danych zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Przykro mi, natomiast bez sprawdzenia tych danych w systemie tego nie potwierdzimy. O powodzie wypowiedzenia umowy możemy poinformować jednego z reprezentantów po weryfikacji danych w Business Centre pod numerem +48 32 357 00 24.
Jeśli nie zapłacisz przynajmniej minimalnej kwoty do daty wskazanej w zestawieniu transakcji - możemy tymczasowo zablokować kartę. Gdy wpłacisz zaległą kwotę, odblokujemy kartę najpóźniej w kolejnym d
... 05-01-2025Dzień dobry,
mam pytanie o program Priority Pass do karty kredytowej - Platynowej Mastercard.
Gdy zakładałem kartę wejścia dla posiadacza karty były nielimitowane, a wejścia dla gościa kosztowało 32 US
... 04-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |