Odpowiedz

007582/062021

Prosze o przyspieszenie zgloszenia nr 007582/062021 . Ile czasu trzeba czekac na odblokowanie konta .?! Obiecaliscie 2-3dni a czekam juz 2 tygodnie . Przez wasz bank czlowiek jest bez srodkow do zycia .
Odpowiedz
0 Lajków
Alina42
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-06-2021
Wiadomość 1 z 3 (2 136 wyświetleń)

Re: 007582/062021

Przekazałam Twoją wiadomość z prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia. 
Przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Termin na rozpatrzenie reklamacji jest maksymalnym. 
Poczekaj proszę na odpowiedź w tej sprawie.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
532
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (2 126 wyświetleń)

Re: 007582/062021

Otrzymałam informację, że Twoje zgłoszenie zostało zakończone. Sprawdź szczegóły w Moje ING lub na naszej infolinii 32 357 00 69

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
318
62
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (2 102 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Dzień dobry, kiedy wprowadzicie funkcjonalność dostępu do aplikacji ing dla posiadaczy kart Mastercard dla dzieci poniżej 13 rok życia ?

24-04-2024
Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Jak w temacie.
Zapytałbym dlaczego, ale zaczniecie pisać jak bardzo jesteśmy dla was najważniejsi i jak bardzo to dla naszego bezpieczeństwa. Powiem tylko, że w aplikacjach PKO, Millenium i Google Pay ...

24-04-2024
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy