23-06-2021 09:31
23-06-2021 10:49
Przekazałam Twoją wiadomość z prośbą o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.
Przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Termin na rozpatrzenie reklamacji jest maksymalnym.
Poczekaj proszę na odpowiedź w tej sprawie.
23-06-2021 16:30
Otrzymałam informację, że Twoje zgłoszenie zostało zakończone. Sprawdź szczegóły w Moje ING lub na naszej infolinii 32 357 00 69
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025