28-06-2021 18:59
29-06-2021 19:20
@danxdan Prawdopodobnie nie dostarczyliście nam wymaganych danych zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Przykro mi, natomiast bez sprawdzenia tych danych w systemie tego nie potwierdzimy. O powodzie wypowiedzenia umowy możemy poinformować jednego z reprezentantów po weryfikacji danych w Business Centre pod numerem +48 32 357 00 24.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.