Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Aktualizacja danych osobistych - nowy dowód

Dzień dobry,

 

upłynął okres ważności mojego dowodu osobistego, mam już nowy i chciałbym dokonać aktualizacji danych.

Wirtualny asystent podpowiada, że mogę wprowadzić serię i numer dowodu osobistego.

 

W jaki sposób i gdzie mogę wprowadzić serię i numer dowodu osobistego (inne banki udostępniają taką opcję przez aplikację mobilną/www) ?

Jakie funkcje aplikacji mobilnej zostaną wyłączone w związku z brakiem aktualizacji serii i numeru dowodu ?

 

Pozdrawiam

Paweł

Odpowiedz
0 Lajków
Vengo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
30-06-2021
Wiadomość 1 z 2 (20 543 wyświetleń)

Re: Aktualizacja danych osobistych - nowy dowód

Witaj,

bez aktualnych danych nie będziesz mógł zakładać nowych produktów, a w ostateczności możemy również wypowiedzieć Ci umowę. Na szczęście zarówno w pełnej wersji bankowości jak i w aplikacji możesz zaktualizować swój dokument. Zrobisz to w zakładce Moje dane > Dane osobiste > Edytuj dane. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
117
17
14-12-2020
Wiadomość 2 z 2 (20 490 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy