30-06-2021 20:35
Dzień dobry,
upłynął okres ważności mojego dowodu osobistego, mam już nowy i chciałbym dokonać aktualizacji danych.
Wirtualny asystent podpowiada, że mogę wprowadzić serię i numer dowodu osobistego.
W jaki sposób i gdzie mogę wprowadzić serię i numer dowodu osobistego (inne banki udostępniają taką opcję przez aplikację mobilną/www) ?
Jakie funkcje aplikacji mobilnej zostaną wyłączone w związku z brakiem aktualizacji serii i numeru dowodu ?
Pozdrawiam
Paweł
01-07-2021 20:42
Witaj,
bez aktualnych danych nie będziesz mógł zakładać nowych produktów, a w ostateczności możemy również wypowiedzieć Ci umowę. Na szczęście zarówno w pełnej wersji bankowości jak i w aplikacji możesz zaktualizować swój dokument. Zrobisz to w zakładce Moje dane > Dane osobiste > Edytuj dane.
Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni
... 25-11-2024Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |