Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Aktualizacja danych osobistych - nowy dowód

Dzień dobry,

 

upłynął okres ważności mojego dowodu osobistego, mam już nowy i chciałbym dokonać aktualizacji danych.

Wirtualny asystent podpowiada, że mogę wprowadzić serię i numer dowodu osobistego.

 

W jaki sposób i gdzie mogę wprowadzić serię i numer dowodu osobistego (inne banki udostępniają taką opcję przez aplikację mobilną/www) ?

Jakie funkcje aplikacji mobilnej zostaną wyłączone w związku z brakiem aktualizacji serii i numeru dowodu ?

 

Pozdrawiam

Paweł

Odpowiedz
0 Lajków
Vengo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
30-06-2021
Wiadomość 1 z 2 (17 565 wyświetleń)

Re: Aktualizacja danych osobistych - nowy dowód

Witaj,

bez aktualnych danych nie będziesz mógł zakładać nowych produktów, a w ostateczności możemy również wypowiedzieć Ci umowę. Na szczęście zarówno w pełnej wersji bankowości jak i w aplikacji możesz zaktualizować swój dokument. Zrobisz to w zakładce Moje dane > Dane osobiste > Edytuj dane. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
108
16
14-12-2020
Wiadomość 2 z 2 (17 512 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wyciągi w kolorze

Dziękujemy za opinię i przesłane sugestie. Historycznie – pierwsze wyciągi i potwierdzenia transakcji w Moim ING były kolorowe (logo i kwoty), ale ze względu na głos klienta zostały dość szybko zmieni

...

25-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Dziękuję za reakcję, problem rozwiązany po trzeciej wizycie w oddziale, ale niesmak pozostał.
Pozdrawiam.

25-11-2024
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

Podajemy tę informację na naszej stronie internetowej https://www.ing.pl/. Przewiń stronę do pola Aktualności i tam znajdziesz wpis "Zmiany w Przelewach BLIK".

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy