30-01-2017 21:52
31-01-2017 21:53
Zależy mi na tym, żeby przekazać prawidłowe i rzetelne informacje. W opisanej sytuacji wymaga to sprawdzenia po stronie systemu. W związku z powyższym proszę o kontakt telefoniczny z naszą infolinią – 32/357 00 69. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku(8:00-20:00).Chętnie wyjaśnimy sprawę.
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
31-01-2017 23:43
01-02-2017 23:28
Jeżeli masz zwolnione wpływy z wynagrodzenia to możesz skorzystać z kwoty wolnej i środków zwolnionych. Z konta technicznego pieniądze automatycznie są przesyłane do organu egzekucyjnego. O zwrot tych pieniędzy prosimy zapytać organ egzekucyjny.
Saldo dostępne będzie obejmować środki zwolnione i środki w ramach kwoty wolnej.
07-02-2017 14:51
Myślę, że warto nawiązać kontakt z komornikiem.
07-02-2017 18:43
Dzień dobry,
mam ten sam problem, wpisuje dane logowania i strona ING kręci kółko i nie odpala się, to się zaczęło dziać gdy raz wyczyściłem ciasteczka.
Teraz nie pomaga żadne czyszczenie ciasteczek, t
... 03-01-2025Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
03-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |