30-01-2017 21:52
31-01-2017 21:53
Zależy mi na tym, żeby przekazać prawidłowe i rzetelne informacje. W opisanej sytuacji wymaga to sprawdzenia po stronie systemu. W związku z powyższym proszę o kontakt telefoniczny z naszą infolinią – 32/357 00 69. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku(8:00-20:00).Chętnie wyjaśnimy sprawę.
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
31-01-2017 23:43
01-02-2017 23:28
Jeżeli masz zwolnione wpływy z wynagrodzenia to możesz skorzystać z kwoty wolnej i środków zwolnionych. Z konta technicznego pieniądze automatycznie są przesyłane do organu egzekucyjnego. O zwrot tych pieniędzy prosimy zapytać organ egzekucyjny.
Saldo dostępne będzie obejmować środki zwolnione i środki w ramach kwoty wolnej.
07-02-2017 14:51
Myślę, że warto nawiązać kontakt z komornikiem.
07-02-2017 18:43
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |