20-08-2019 02:49
20-08-2019 17:59
@Maestro
Zgodnie z prawem powinieneś mieć jedną kwotę wolną od zajęć we wszystkich bankach. W przypadku, jeśli wystąpi na koncie zbieg egzekucji- jest więcej niż jeden komornik, nie możemy przelewać pieniędzy żadnemu z nich, dopóki nie ustalą między sobą, który z nich ma pobierać te pieniądze i nie przekażą tych informacji do nas. Możesz też skontaktować się z którymś z nich, aby to ustalić.
Jeśli chodzi, o pobieranie opłat z zablokowanych pieniędzy za np. prowadzenie konta, to możemy to robić- wynika to z naszej Tabeli opłat i prowizji.
Możesz zamknąć u nas konto, mając zajęcie egzekucyjne. Pieniądze, które są zablokowane przekażemy temu "głównemu komornikowi" na spłatę zobowiązań.
Zachęcam Cię do kontaktu z naszą infolinią- 32 357 00 69 i wybierz na drzewku opcję "1", a następnie "3". Połączymy Cię ze specjalistą z zajęć egzekucyjnych. Dzięki temu będziemy mogli sprawdzić, jak sprawa wygląda na Twoim koncie.
01-04-2021 06:35
02-04-2021 06:41
Witaj,
nie wiem jak dokładnie wygląda Twoja sytuacja, bo na Społeczności nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jeżeli masz zajęcie na koncie i masz też swoje pieniądze, to możesz z nich korzystać w ramach kwoty wolnej. Ta kwota wolna 2100 zł odnawia się wraz z nowym miesiącem. Jeżeli nadal nie możesz korzystać ze swoich pieniędzy w ramach kwoty wolnej lub masz na myśli inną blokadę pieniędzy, to proszę skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie 32 357 00 69.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |