Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Zajęcie egzekucyjne po spłacie długu - co dalej?

Dzień dobry,

 

Na moim koncie wprowadzone zostało zajęcie egzekucyjne - została zajęta kwota ok 1500 zł. Dług w międzyczasie został spłacony w całości przez pracodawcę, niemniej jednak kwota na moim koncie dalej figuruje jako zajęta. Czy pieniądze zostaną mi zwrócone, czy zostały "skonfiskowane" ?

 

Pozdrawiam i dziękuję za szybką odpowiedź.

 

Odpowiedz
0 Lajków
karsta3962
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-12-2017
Wiadomość 1 z 3 (4 764 wyświetleń)

Re: Zajęcie egzekucyjne po spłacie długu - co dalej?

Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69. Nasi specjaliści odpowiedzą na Twoje pytania. Niestety przez forum nie jestem w stanie Ci pomóc. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (4 764 wyświetleń)

Re: Zajęcie egzekucyjne po spłacie długu - co dalej?

[ Edytowane ]

Pracodawca przekazuje spłatę zazwyczaj na koniec miesiąca kalendarzowego. Wszystko leży po stronie kancelarii komorniczej która musi dostarczyć dokument potwierdzający zamknięcie sprawy do banku i zwolnić zajęcie. Jeżeli przekroczysz kwotę wolną w obecnym lub przyszłym miesiącu, to  pieniądze zostaną przez bank przekazane  do komornika , zostanie ci ona zwrócona z kancelarii po ok 7 dniach roboczych. 

 

Kancelaria ma prawo zwrócić ci pieniądze , które wynikają z nadpłaty , za pośrednictwem Poczty Polskiej w formie przekazu na adres, który kancelaria ma w aktach. 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (4 733 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt na większy dom

Witam,

 

Bardzo proszę o poradę jak podejść do tematu kupna większego domu.

 

Obecnie posiadam:

* bliźniaka wartego około 1.100.000 (bez hipoteki)

* mieszkanie warte około 290.000 (hipoteka 42 tys)

* zadłuże

...

21-12-2025
Płatności pierścieniem Tapster

Witam
Czy jest możliwość podpięcia którejś z kart ING do płatności pierścieniem Tapster.

21-12-2025
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowieEmotikon: Smutny Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin

...

20-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy