Odpowiedz

Zajęcie Egzekucyjne

Witam

Otrzymałem od komornika list (możecie się śmiać) o zajęciu około 29 złotych

zadzwoniłem pod numer osoby zajmującej się sprawą i zostałem poinformowany że najlepiej jak zrobię przelew samemu i sprawa będzie zamknięta,tak też zrobiłem (nawet w historii przelewów jest to wyróżnione) jednak po dwóch dniach moje konto zostało zajęte z tego samego powodu,zadzwoniłem więc jeszcze raz,komornik poinformował że sprawa jest zamknięta i stosowne dokumenty zostały przesłane do banku ELEKTRONICZNIE cały piątek dzwoniłem co godzinę na infolinię  i dostawałem tylko odpowiedź typu "dokumenty jeszcze nie dotarły" minął weekend,minął poniedziałek i dalej to samo. Czy może mi ktokolwiek (kompetentny) wytłumaczyć o co chodzi? Ile czasu może docierać ELEKTRONICZNIE przesłany dokument 

 

p.s Z góry proszę Państwa o powstrzymanie się od odpowiedzi typu "Proszę zadzwonić na infolinię" bo szczerze mówiąc to nawet nie chce mi się już tam dzwonić

 

Odpowiedz
0 Lajków
szymon121
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-11-2017
Wiadomość 1 z 6 (5 491 wyświetleń)

Re.: Zajęcie Egzekucyjne

Zadzwoń do kancelarii komorniczej i po pros o przesłanie dokumentacji ponownie do banku . Jeżeli masz kancelarii w tym samym miejscu zamieszkania pojedź osobiście, odbierz potwierdzenie zamknięcia sprawy i przekaz do oddziału banku . System elektronicznego przekazywania dokumentów jest jeszcze „młody” z twojej wiadomości wynika ze kancelaria wysłała dwa razy wniosek o zabezpieczenie kwoty co bank zrobił. Rozwiązania mimo wszystko szukaj w kancelarii. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 6 (5 451 wyświetleń)

Re.: Zajęcie Egzekucyjne

System młody i zdaje się terminy są tam określone w dniach (nawet 7).
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 6 (5 406 wyświetleń)

Re: Zajęcie Egzekucyjne

Jak tylko otrzymujemy dokument, mówiący o zdjęciu blokady, robimy to niezwłocznie. Faktycznie, jeżeli masz taką możliwość możesz pojechać po dokument osobiście do kancelarii komorniczej, a koleinie dostarczyć go do naszego oddziału.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (5 317 wyświetleń)

Re: Zajęcie Egzekucyjne

@MartaK a możesz rozwinąć co dalej z takim dokumentem w oddziale się dzieje?
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 6 (5 283 wyświetleń)

Re: Zajęcie Egzekucyjne

@Konto usunięte Oddział przesyła go do jednostki, która zajmuje się obsługą zajęć egzekucyjnych. Oni zajmują się dalej tym tematem Emotikon: Mrugający

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 6 z 6 (5 231 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy