06-11-2017 20:15
Witam
Otrzymałem od komornika list (możecie się śmiać) o zajęciu około 29 złotych
zadzwoniłem pod numer osoby zajmującej się sprawą i zostałem poinformowany że najlepiej jak zrobię przelew samemu i sprawa będzie zamknięta,tak też zrobiłem (nawet w historii przelewów jest to wyróżnione) jednak po dwóch dniach moje konto zostało zajęte z tego samego powodu,zadzwoniłem więc jeszcze raz,komornik poinformował że sprawa jest zamknięta i stosowne dokumenty zostały przesłane do banku ELEKTRONICZNIE cały piątek dzwoniłem co godzinę na infolinię i dostawałem tylko odpowiedź typu "dokumenty jeszcze nie dotarły" minął weekend,minął poniedziałek i dalej to samo. Czy może mi ktokolwiek (kompetentny) wytłumaczyć o co chodzi? Ile czasu może docierać ELEKTRONICZNIE przesłany dokument
p.s Z góry proszę Państwa o powstrzymanie się od odpowiedzi typu "Proszę zadzwonić na infolinię" bo szczerze mówiąc to nawet nie chce mi się już tam dzwonić
06-11-2017 23:06
Zadzwoń do kancelarii komorniczej i po pros o przesłanie dokumentacji ponownie do banku . Jeżeli masz kancelarii w tym samym miejscu zamieszkania pojedź osobiście, odbierz potwierdzenie zamknięcia sprawy i przekaz do oddziału banku . System elektronicznego przekazywania dokumentów jest jeszcze „młody” z twojej wiadomości wynika ze kancelaria wysłała dwa razy wniosek o zabezpieczenie kwoty co bank zrobił. Rozwiązania mimo wszystko szukaj w kancelarii.
07-11-2017 05:40
07-11-2017 21:28
Jak tylko otrzymujemy dokument, mówiący o zdjęciu blokady, robimy to niezwłocznie. Faktycznie, jeżeli masz taką możliwość możesz pojechać po dokument osobiście do kancelarii komorniczej, a koleinie dostarczyć go do naszego oddziału.
08-11-2017 06:11
09-11-2017 12:59
@Konto usunięte Oddział przesyła go do jednostki, która zajmuje się obsługą zajęć egzekucyjnych. Oni zajmują się dalej tym tematem ![]()
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |