06-11-2017 20:15
Witam
Otrzymałem od komornika list (możecie się śmiać) o zajęciu około 29 złotych
zadzwoniłem pod numer osoby zajmującej się sprawą i zostałem poinformowany że najlepiej jak zrobię przelew samemu i sprawa będzie zamknięta,tak też zrobiłem (nawet w historii przelewów jest to wyróżnione) jednak po dwóch dniach moje konto zostało zajęte z tego samego powodu,zadzwoniłem więc jeszcze raz,komornik poinformował że sprawa jest zamknięta i stosowne dokumenty zostały przesłane do banku ELEKTRONICZNIE cały piątek dzwoniłem co godzinę na infolinię i dostawałem tylko odpowiedź typu "dokumenty jeszcze nie dotarły" minął weekend,minął poniedziałek i dalej to samo. Czy może mi ktokolwiek (kompetentny) wytłumaczyć o co chodzi? Ile czasu może docierać ELEKTRONICZNIE przesłany dokument
p.s Z góry proszę Państwa o powstrzymanie się od odpowiedzi typu "Proszę zadzwonić na infolinię" bo szczerze mówiąc to nawet nie chce mi się już tam dzwonić
06-11-2017 23:06
Zadzwoń do kancelarii komorniczej i po pros o przesłanie dokumentacji ponownie do banku . Jeżeli masz kancelarii w tym samym miejscu zamieszkania pojedź osobiście, odbierz potwierdzenie zamknięcia sprawy i przekaz do oddziału banku . System elektronicznego przekazywania dokumentów jest jeszcze „młody” z twojej wiadomości wynika ze kancelaria wysłała dwa razy wniosek o zabezpieczenie kwoty co bank zrobił. Rozwiązania mimo wszystko szukaj w kancelarii.
07-11-2017 05:40
07-11-2017 21:28
Jak tylko otrzymujemy dokument, mówiący o zdjęciu blokady, robimy to niezwłocznie. Faktycznie, jeżeli masz taką możliwość możesz pojechać po dokument osobiście do kancelarii komorniczej, a koleinie dostarczyć go do naszego oddziału.
08-11-2017 06:11
09-11-2017 12:59
@Konto usunięte Oddział przesyła go do jednostki, która zajmuje się obsługą zajęć egzekucyjnych. Oni zajmują się dalej tym tematem
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |