25-01-2023 17:22
Dzień dobry.
Chciałbym wygenerować zaświadczenie, że jestem pełnomocnikiem konta osobistego. Niestety po wejściu w dostępne zaświadczenia nie posiadam takiej opcji. Po zalogowaniu z konta właściciela konta i wygenerowaniu zaświadczenia, nie ma tam wzmianki o pełnomocniku przypisanym do konta.
Jak mogę sobie z tym poradzić?
27-01-2023 12:09
Zaświadczenie dla takiego zakresu informacji zamówisz u nas na naszej infolinii pod numerem 32 357 00 69 lub w oddziale banku.
Dla mnie wycofanie paczek to już zdecydowanie za dużo na moje nerwy. Najpierw była nowa piękna aplikacja i brak możliwości logowania na telefonie dla kilku firm, potem problem z odświeżaniem po imporc
... 20-05-2025@ArekK Doskonale rozumieją tylko nie ma odpowiedniej woli. W ING Business paczek jakoś nie likwidują (tam paczki nawet split payment mają).
20-05-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
2 | |
2 |