25-01-2023 17:22
Dzień dobry.
Chciałbym wygenerować zaświadczenie, że jestem pełnomocnikiem konta osobistego. Niestety po wejściu w dostępne zaświadczenia nie posiadam takiej opcji. Po zalogowaniu z konta właściciela konta i wygenerowaniu zaświadczenia, nie ma tam wzmianki o pełnomocniku przypisanym do konta.
Jak mogę sobie z tym poradzić?
27-01-2023 12:09
Zaświadczenie dla takiego zakresu informacji zamówisz u nas na naszej infolinii pod numerem 32 357 00 69 lub w oddziale banku.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |