25-01-2023 17:22
Dzień dobry.
Chciałbym wygenerować zaświadczenie, że jestem pełnomocnikiem konta osobistego. Niestety po wejściu w dostępne zaświadczenia nie posiadam takiej opcji. Po zalogowaniu z konta właściciela konta i wygenerowaniu zaświadczenia, nie ma tam wzmianki o pełnomocniku przypisanym do konta.
Jak mogę sobie z tym poradzić?
27-01-2023 12:09
Zaświadczenie dla takiego zakresu informacji zamówisz u nas na naszej infolinii pod numerem 32 357 00 69 lub w oddziale banku.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |