Odpowiedz

Założenie depozytu

Witam, czy jest taka możliwość aby bank założył depozyt na moim rachunku? Słyszałem, że jest coś takiego, ale nie wiem jak to dokładnie wygląda.
Bo chodzi o to aby bank przelał określoną kwotę na rachunek aby na nim po prostu leżały bez użytkowania ich oczywiście. Na zasadzie depozytu prawidłowego, czyli środki zablokowane, tylko bank może je wycofać, ja nie mam żadnej kontroli tylko mam wgląd na stan konta.
Proszę napisać czy jest taka możliwość?
Odpowiedz
0 Lajków
Simson
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
12-10-2018
Wiadomość 1 z 4 (3 868 wyświetleń)

Re: Założenie depozytu

Nie jesteśmy Ci w stanie zaproponować rozwiązania o którym piszesz. Jedyną zbliżoną do tego co opisujesz formą blokady jest blokada na rzecz innych instytucji lub banków. Taki wniosek podpisuje się wtedy w oddziale banku, a jego koszt to 0,1% łącznej kwoty zablokowanych środków, wynikającej z jednego wniosku min. 15 PLN max. 150 PLN. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (3 824 wyświetleń)

Re: Założenie depozytu

Rozumiem. A nie ma możliwości uzyskania blokady na znacznie wyższe kwoty przy opłaceniu tych 0,1%?
Odpowiedz
0 Lajków
Simson
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
12-10-2018
Wiadomość 3 z 4 (3 820 wyświetleń)

Re: Założenie depozytu

W powyższej usłudze, prowizję 0,1% pobieramy od całkowitej zablokowanej kwoty jednak nie więcej niż 150 PLN nawet jeśli kwota blokady wskazywałaby, że powinniśmy pobrać większą prowizję.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (3 771 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy