Odpowiedz

Założenie depozytu

Witam, czy jest taka możliwość aby bank założył depozyt na moim rachunku? Słyszałem, że jest coś takiego, ale nie wiem jak to dokładnie wygląda.
Bo chodzi o to aby bank przelał określoną kwotę na rachunek aby na nim po prostu leżały bez użytkowania ich oczywiście. Na zasadzie depozytu prawidłowego, czyli środki zablokowane, tylko bank może je wycofać, ja nie mam żadnej kontroli tylko mam wgląd na stan konta.
Proszę napisać czy jest taka możliwość?
Odpowiedz
0 Lajków
Simson
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
12-10-2018
Wiadomość 1 z 4 (4 298 wyświetleń)

Re: Założenie depozytu

Nie jesteśmy Ci w stanie zaproponować rozwiązania o którym piszesz. Jedyną zbliżoną do tego co opisujesz formą blokady jest blokada na rzecz innych instytucji lub banków. Taki wniosek podpisuje się wtedy w oddziale banku, a jego koszt to 0,1% łącznej kwoty zablokowanych środków, wynikającej z jednego wniosku min. 15 PLN max. 150 PLN. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 254 wyświetleń)

Re: Założenie depozytu

Rozumiem. A nie ma możliwości uzyskania blokady na znacznie wyższe kwoty przy opłaceniu tych 0,1%?
Odpowiedz
0 Lajków
Simson
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
12-10-2018
Wiadomość 3 z 4 (4 250 wyświetleń)

Re: Założenie depozytu

W powyższej usłudze, prowizję 0,1% pobieramy od całkowitej zablokowanej kwoty jednak nie więcej niż 150 PLN nawet jeśli kwota blokady wskazywałaby, że powinniśmy pobrać większą prowizję.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
587
126
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (4 201 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy