Odpowiedz

Założenie depozytu

Witam, czy jest taka możliwość aby bank założył depozyt na moim rachunku? Słyszałem, że jest coś takiego, ale nie wiem jak to dokładnie wygląda.
Bo chodzi o to aby bank przelał określoną kwotę na rachunek aby na nim po prostu leżały bez użytkowania ich oczywiście. Na zasadzie depozytu prawidłowego, czyli środki zablokowane, tylko bank może je wycofać, ja nie mam żadnej kontroli tylko mam wgląd na stan konta.
Proszę napisać czy jest taka możliwość?
Odpowiedz
0 Lajków
Simson
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
12-10-2018
Wiadomość 1 z 4 (4 357 wyświetleń)

Re: Założenie depozytu

Nie jesteśmy Ci w stanie zaproponować rozwiązania o którym piszesz. Jedyną zbliżoną do tego co opisujesz formą blokady jest blokada na rzecz innych instytucji lub banków. Taki wniosek podpisuje się wtedy w oddziale banku, a jego koszt to 0,1% łącznej kwoty zablokowanych środków, wynikającej z jednego wniosku min. 15 PLN max. 150 PLN. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 313 wyświetleń)

Re: Założenie depozytu

Rozumiem. A nie ma możliwości uzyskania blokady na znacznie wyższe kwoty przy opłaceniu tych 0,1%?
Odpowiedz
0 Lajków
Simson
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
12-10-2018
Wiadomość 3 z 4 (4 309 wyświetleń)

Re: Założenie depozytu

W powyższej usłudze, prowizję 0,1% pobieramy od całkowitej zablokowanej kwoty jednak nie więcej niż 150 PLN nawet jeśli kwota blokady wskazywałaby, że powinniśmy pobrać większą prowizję.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
592
127
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (4 260 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Również posiadam taki status, z tym, że wniosek został złożony wczoraj a już dzisiaj wskoczył na nr 5 (ku mojemu zdziwieniu). Podpinam się pod pytanieEmotikon: Szczęśliwy

08-01-2025
Czas oczekiwania na decyzję

Witam,

mój wniosek zmienił dzisiaj status na "Podejmujemy decyzję" ile może potrwać podejmowanie decyzji przez bank?

08-01-2025
Re.: Brak wpłaconych pieniędzy na koncie

Bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu oczywiście, ale mogłam być zbyt roztrzęsiona sytuacją i nie wiem czy wspomniałam o tym zgłaszając reklamację. Pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacjaEmotikon: Smutny

08-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy