- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Wypowiedzenie umowy
23-02-2020 07:31
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam jak szybko i bez najmniejszych komplikacji zamknąć swoje konto firmowe (nie biznes ale jednoosobowa działalność)? Co z kartą. Jak to wszystko się odbywa? Czy mogę to zrobić przez internet, tradycyjną pocztą czy muszę iść do oddziału? Jaki jest czas wypowiedzenia/zamknięcia? Jak szybko się to odbywa i ile kosztuje?
Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-02-2020 08:45
Re: Wypowiedzenie umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Konto firmowe najszybciej zamkniesz w dowolnym oddziale naszego banku https://www.ing.pl/oddzialy-i-bankomaty?type=oddzial. Możesz to również zrobić korespondencyjnie wysyłając list na adres naszej centrali. Jeżeli zależy Ci na czasie, to wystarczy, że zabierzesz ze sobą ważny dokument tożsamości. Zamknięcie konta jest oczywiście bezpłatne.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
25-02-2020 07:57
Re: Wypowiedzenie umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo dziękuje, a czy wiesz czasem czy istnieje możliwość by ktoś zrobił to za mnie z upoważnienia w jakimś oddziale?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-02-2020 08:33
Re: Wypowiedzenie umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Konto może zamknąć w Twoim imieniu pełnomocnik ogólny lub notarialny do konta. Takie pełnomocnictwo powinieneś nadać wcześniej.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość