26-01-2025 21:29
Dzień dobry.
Kierując się ogólnie przyjętymi zasadami w/g których zamknięcie konta osobistego następuje po 30 dniach od złożenia wniosku o wypowiedzenie, taki wniosek złożyłem.
Moje konto zostało zamknięte natychmiast po złożeniu dyspozycji. Nie zdążyłem nawet pobrać wyciągów. Znikła historia konta, na którym pozostawiłem środki pieniężne. Na krótką chwilę pojawiła się informacja o konieczności wpłaty przeze mnie kwoty której nie zapamiętałem, na numer rachunku którego nie zdążyłem zapisać. Nie podano informacji z czego ta dopłata wynika.
Spodziewam się przelewu, który ma wpłynąć na konto w przyszłym miesiącu. Czy te pieniądze bank zabierze?
Czy zamknięcie konta osobistego po złożenie wypowiedzenia jest nieodwracalne?
27-01-2025 18:18
W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.
ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Niestety ale kolega ma racje. Nie dość że kurs jest delikatnie mówiąc mało atrakcyjny w porównaniu z innymi bankami w Polsce to do tego dolicza się dziwnym trafem nigdzie nie widoczną prowizje. Przykł
... 13-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
6 | |
4 | |
3 | |
3 |