26-05-2016 11:33
Witam,
za parę dni mój stary dowód osobisty traci ważność. Odebrałem już nowy dowód i stąd moje pytanie: co dalej?
Czy wystarczy jak w ustawieniach moich danych zmienię serię i numer dowodu oraz termin jego ważności?
Czy potrzebuję w celu uaktualnienia moich danych udać się do oddziału?
Czy, o ile wszystko można zrobić zdalnie, będę musiał przesłac skany dowodu?
Z góry dziękuję za pomoc.
27-05-2016 12:28
@kobe143 Wystarczy, że podasz nowy dowód osobisty w bankowości internetowej przed utratą ważności obecnego dowodu. Nie musisz wtedy iść do oddziału ani wysyłać skanów.
09-06-2016 10:34
04-12-2018 08:46
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |