16-12-2022 11:42
Uwaga na BANK ŚLĄSKI ING blokuje z dnia na dzień wszystkie dotychczasowe i przyszłe środki!!!
Jestem ofiarą Banku ING Bank Śląski. Śląski tylko z nazwy. ING to nie jest polski bank. Bank Śląski okrada Klientów z ich pieniędzy.
Bank z dnia na dzień pozbawił mnie środków do życia. Nie mogę dostać się do swojej wypłaty, która wpłynęła 15, alimentów, 500+ na dzieci i rodzinnego.
Co więcej nie mogę dysponować zgromadzonymi oszczędnościami. Nie mam pojęcia czy polecenie zapłaty na spłatę kredytu hipotecznego zadziała, ale opłat nie mogę robić, jestem już spóźniona z zapłatą za obiady w szkole, karta płatnicza została zablokowana, zostałam bez środków do życia. Nawet nie mam jak zatankować samochodu, musiałam pożyczyć od rodziny gotówkę na normalne codzienne życie, mimo, że godzę obowiązki samotnej matki z pracą i życiem codziennym, to teraz jestem w kropce! Właśnie wpłynęły też środki z Olx za sprzedane ubranka, ale bank je sobie przywłaszczył. W jakim kraju my żyjemy?
Bank Śląski ING zatrudnił 1000 osób, żeby blokowali Polakom ich konta.
Właśnie się okazało, że nie umiem się też zalogować do ZUSu, bo BANK wyłączył mój profil zaufany. Przebywam właśnie na L4, bo mój maluszek jest chory i nie mam jak wybrać się do urzędu. Do tej pory wszystkie sprawy załatwiałam przez internet, a teraz bank mnie tego pozbawił.
Trzeba to nagłośnić i ostrzec wszystkich Klientów.
Marek Kondrat - powinien się Pan wstydzić za bycie twarzą takiego banku.
Viki Gabor, Katarzyna Nosowska, Agata Kulesza - niestety też
16-12-2022 13:07
Na koncie tylko takie powiadomienie i dziękuję.
Nie możemy zastosować środków bezpieczeństwa finansowego, wynikających z przepisów prawa.
Z tego powodu nie mają Państwo możliwości:
realizować transakcji zleconej w placówkach bankowych,
zlecać transakcji w bankowości internetowej,
płacić i wypłacać kartą wydaną do konta,
które powodują obciążenie konta indywidualnego, do którego mają Państwo dostęp.
Odmowa realizacji transakcji i wypowiedzenie mogą dotyczyć wybranych lub wszystkich kont indywidualnych, transakcji obciążeniowych kartą (jeśli je Państwo posiadają lub mają do nich dostęp).
16-12-2022 14:07
Przykro nam, że znalazłaś się w takiej sytuacji. Blokady nakładamy w momencie kiedy nie otrzymamy dokumentów czy też oświadczeń, o które wcześniej prosiliśmy. Przez Społeczność nie mamy wglądu do naszego systemu, aby się odnieś do tej sytuacji. Zależy mi jednak, aby Ci pomóc. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią 32 357 00 69
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |