20-05-2017 17:43
Myślałam, o założeniu konta Direct, jednakże bo dogłębnym zastanowieniu się, rozmyśliłam się, przynajmniej na tą chwilę to konto mi "nie leży". Nie jest jeszcze aktywowane, czy po odwiedzeniu placówki ING zostanie ono usunięte "od ręki"?
Nie chcę mieć nieużywanego konta, bo myślę, że w końcu o nim zapomnę, a jeśli zmieniłby sięregulamin, to nie chcę większych problemów.
21-05-2017 10:47
Tak. W każdym oddziale możesz usunąć konto.
21-05-2017 21:13
Będzie to "od ręki" czy będe musiała czekać jakiś czas na to? A jeśli tak, przyjdzie powiadomienie o usunięciu tego konta? Drogą listowną/emailową?
22-05-2017 10:03 | Edytowano: 22-05-2017 10:04
Będzie to "od ręki". Idzie Pani do oddziału, zamyka konto. Jeżeli jest minusowe saldo, trzeba będzie to spłacić.
W tej sprawie skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi odpowiedzialnymi za ofertę. Rozmowę umówisz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny
13-05-2025Dzień dobry.
Kilka razy korzystałem z usługi parkowania z ING, ale za każdym razem jak potrzebuję uzyskać fakturę za parkowanie, strona moBilet odrzuca wygenerowany w aplikacji identyfikator logowania
... 13-05-2025CC reszta osób które mogą być zainteresowane: @MarcinB
@MartaK
@marzena_ewa
@MateuszF
@MonikaC
@PatrycjuszJ
@Pawel1
@tomtar
@Toomas
@WiolettaS
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
2 | |
2 |