20-05-2017 17:43
Myślałam, o założeniu konta Direct, jednakże bo dogłębnym zastanowieniu się, rozmyśliłam się, przynajmniej na tą chwilę to konto mi "nie leży". Nie jest jeszcze aktywowane, czy po odwiedzeniu placówki ING zostanie ono usunięte "od ręki"?
Nie chcę mieć nieużywanego konta, bo myślę, że w końcu o nim zapomnę, a jeśli zmieniłby sięregulamin, to nie chcę większych problemów.
21-05-2017 10:47
Tak. W każdym oddziale możesz usunąć konto. ![]()
21-05-2017 21:13
Będzie to "od ręki" czy będe musiała czekać jakiś czas na to? A jeśli tak, przyjdzie powiadomienie o usunięciu tego konta? Drogą listowną/emailową?
22-05-2017 10:03 | Edytowano: 22-05-2017 10:04
Będzie to "od ręki". Idzie Pani do oddziału, zamyka konto. Jeżeli jest minusowe saldo, trzeba będzie to spłacić.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025