23-10-2016 13:42
Witam. Na moim koncie po pobraniu prowizji za kartę widnieje ujemne saldo, niecałe 2zł. Pieniądze będę w stanie wpłacić dopiero w przyszłym miesiącu, czy z tego powodu mogę spodziewać się jakichś działań ze strony banku?
24-10-2016 13:25
@rafcio_100 Jeśli pieniądze wpłyną na rachunek, zostaną automatycznie pobrane na zaległą prowizję pokrywając powstały debet na rachunku. Jeśli nie ma możliwości spłaty powstałego zadłużenia, zgłoś nam ten fakt pod numerem - 32 357 00 88.
Potwierdziliśmy to - ubezpieczenie nie jest wliczone do kosztów obsługi kredytu, składka jest płacona osobno i nie jest oprocentowana. Przepraszamy za błędnie udzielone informacje na infolinii.
15-05-2024Włąśnie dzwoniłam na infolinię.
Powiedzieli że koszt ubezpieczenia kredytu który jest ściągany razem z ratą jest kosztem obsługi kredytu.
15-05-2024
Chcielibyśmy pomóc tutaj, niestety nie posiadamy możliwości sprawdzenia informacji o podpisanym upoważnieniu i wyjaśnieniu sytuacji w placówce bankowej. Prosimy o kontakt z nami przez kanały szyfrowan
... 15-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
12 | |
8 | |
7 | |
6 |