Odpowiedz

Ujemne saldo

Witam. Na moim koncie po pobraniu prowizji za kartę widnieje ujemne saldo, niecałe 2zł. Pieniądze będę w stanie wpłacić dopiero w przyszłym miesiącu, czy z tego powodu mogę spodziewać się jakichś działań ze strony banku?

Odpowiedz
0 Lajków
rafcio_100
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-10-2016
Wiadomość 1 z 2 (3 707 wyświetleń)

Re.: Ujemne saldo

@rafcio_100 Jeśli pieniądze wpłyną na rachunek, zostaną automatycznie pobrane na zaległą prowizję pokrywając powstały debet na rachunku. Jeśli nie ma możliwości spłaty powstałego zadłużenia, zgłoś nam ten fakt pod numerem - 32 357 00 88.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 2 (3 634 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wakacje kredytowe a ubezpieczenie kredytu

Potwierdziliśmy to - ubezpieczenie nie jest wliczone do kosztów obsługi kredytu, składka jest płacona osobno i nie jest oprocentowana. Przepraszamy za błędnie udzielone informacje na infolinii. 

15-05-2024
Re: Wakacje kredytowe a ubezpieczenie kredytu

Włąśnie dzwoniłam na infolinię.

Powiedzieli że koszt ubezpieczenia kredytu który jest ściągany razem z ratą jest kosztem obsługi kredytu.

 

15-05-2024
Re: Pełnomocnictwo do zawarcia umowy - problemy.

Chcielibyśmy pomóc tutaj, niestety nie posiadamy możliwości sprawdzenia informacji o podpisanym upoważnieniu i wyjaśnieniu sytuacji w placówce bankowej. Prosimy o kontakt z nami przez kanały szyfrowan

...

15-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy