Odpowiedz

Ujemne saldo

Witam. Na moim koncie po pobraniu prowizji za kartę widnieje ujemne saldo, niecałe 2zł. Pieniądze będę w stanie wpłacić dopiero w przyszłym miesiącu, czy z tego powodu mogę spodziewać się jakichś działań ze strony banku?

Odpowiedz
0 Lajków
rafcio_100
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-10-2016
Wiadomość 1 z 2 (4 852 wyświetleń)

Re.: Ujemne saldo

@rafcio_100 Jeśli pieniądze wpłyną na rachunek, zostaną automatycznie pobrane na zaległą prowizję pokrywając powstały debet na rachunku. Jeśli nie ma możliwości spłaty powstałego zadłużenia, zgłoś nam ten fakt pod numerem - 32 357 00 88.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 2 (4 779 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: CarPlay - Parkingi - Bezużyteczne

Polecam zrobić to, co ja sam zrobiłem, a mianowicie zmienić bank. Zdaje sobie sprawę, że w ING mają to gdzieś, ale satysfakcja jest po mojej stronie.

22-09-2025
Re.: CarPlay - Parkingi - Bezużyteczne

W ogóle tematy z prośbami o zmiany/dodanie funkcjonalności wyglądają jak obsługiwane przez boty. Zazwyczaj jest to jedna odpowiedź "dziękujemy, sprawdzimy / zbadamy / przekażemy do działu..." i tyle. ...

22-09-2025
Re: Re.: CarPlay - Parkingi - Bezużyteczne

Wy sobie ewidentnie robicie jaja ze swoich klientów, przykro się na to patrzy Emotikon: Mrugający

22-09-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy