Odpowiedz

Ujemne saldo

Witam. Na moim koncie po pobraniu prowizji za kartę widnieje ujemne saldo, niecałe 2zł. Pieniądze będę w stanie wpłacić dopiero w przyszłym miesiącu, czy z tego powodu mogę spodziewać się jakichś działań ze strony banku?

Odpowiedz
0 Lajków
rafcio_100
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-10-2016
Wiadomość 1 z 2 (4 379 wyświetleń)

Re.: Ujemne saldo

@rafcio_100 Jeśli pieniądze wpłyną na rachunek, zostaną automatycznie pobrane na zaległą prowizję pokrywając powstały debet na rachunku. Jeśli nie ma możliwości spłaty powstałego zadłużenia, zgłoś nam ten fakt pod numerem - 32 357 00 88.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 2 (4 306 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Pożyczka na dochody z Wielkiej Brytanii

Przykro nam, natomiast w tej sytuacji nie będziesz mógł złożyć u nas wniosku kredytowego. Wymagamy, aby taki wpływ bezpośrednio od pracodawcy był skierowany do naszego banku lub do innego banku w Pols...

19-03-2025
Re.: Zapytanie odnośnie pożyczki

1. W obu przypadkach oprocentowanie, jak i RRSO będzie takie samo.

2. W sytuacji, gdzie otrzymujesz wynagrodzenie od jednego pracodawcy krócej niż 6 miesięcy, to nie będziesz miał możliwości zawniosko

...

18-03-2025
Rozpatrzenie wniosku

Dzień dobry. Wniosek złożony 7 lutego, na stronie ING informacja, że jest już decyzja. Po próbie ustalenia jaka jest decyzja, otrzymałam informację od Pani z ING że jest błąd techniczny i jeszcze raz

...

18-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy