Odpowiedz

Udostępnianie danych o kontach

Dzień dobry

 

W programie lojalnościowym/cashback jednej z polskich galerii handlowych jest taki zapis:

 

"Jeżeli użytkownik zdecyduje się na aktywowanie Naliczania Punktów Cashback poprzez zsynchronizowanie rachunku bankowego, musi udostępnić następujące informacje firmie Transaction Connect: nazwa oddziału / typ konta / identyfikator bankowy klienta / kod konta bankowości klienta / inne dane, które mogą być wymagane przez oddział Firmy zakwalifikowanej oraz zaakceptować zsynchronizowanie swojego konta z Kontem lojalnościowym."

 

Oraz dodatkowo przed samym logowaniem do banku:

 

"Upoważniam Spaycial, zatwierdzony przez Banque de France (ACPR) do:

- Dostępu, w moim imieniu, do moich rachunków bieżących lub danych moich rachunków kart ... oraz do przechowywania i analizowania transakcji w celu identyfikacji transakcji dokonanych w centrum handlowym."

 

Nie zamierzam udostępniać takich informacji nikomu ale z ciekawości chciałbym spytać czy takie procedury są normalne i bezpieczne?

Czy jeśli zezwoliłbym na dostęp do tych informacji to czy informacja o tym pojawiłaby się w aplikacji ING w dziale: Ustawienia/Bezpieczeństwo/Udostępnianie informacji o kontach?

 

Z góry dziękuję za wyjaśnienie tej sytuacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Mac
Mac
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
08-01-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 322 wyświetleń)

Re: Udostępnianie danych o kontach

W zakładce Ustawienia/Bezpieczeństwo/Udostępnianie informacji o kontach zobaczysz jakim podmiotom jako klient udostępniasz dane o rachunku w ramach usługi AIS opisanej w dyrektywie PSD2.  Mowa tutaj o podmiotach posiadających licencje na świadczenie usługi AIS.

Trudno mi się odnieść czy podmiot, który odpowiada za program lojalnościowy w tej galerii, który pozyskuje dane o rachunku robi to na podstawie usługi AIS lub w inny sposób. Zawsze w takich sytuacjach lepiej zachować ostrożność. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 229 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy