15-05-2018 16:41 | Edytowano: 15-05-2018 16:43
Witam,
dziś koleżanka koło godziny 13 wykonała transakcję na moje konto. Obie mamy konto w ING, do teraz nie mam pieniędzy na koncie. Wysłała mi potwierdzenie przelewu itd ale pieniędzy nadal brak. Dodam, że wszystkie dane są poprawne
15-05-2018 17:21
Wydaje mi się że potwierdzenie jest podrobione. Porównałam teraz z innymi potwierdzeniami i to co otrzymałam, ma pogrubioną czcionkę i literówkę (transakcii) ? Spójrzcie tylko swoim okiem... Bardzo jej zależało, aby towar wysłać jeszcze dzisiaj. DOdatkowo, wysłała tylko screena a nie pdf.
15-05-2018 17:28
@agste9 Rzeczywiście jest to podejrzane, ponieważ jeżeli obie macie konta w ING i nie masz zajęcia egzekucyjnego to przelew byłby na Twoim koncie chwilę później. Poza tym potwierdzenie, które wysłałaś ma rozszerzenie .jpg . Nasze potwierdzenia są zawsze generowane jako .pdf . To może świadczyć o tym, że ktoś wprowadza Cię w błąd.
15-05-2018 17:33
16-05-2018 17:53
Cieszymy się, że nietypowy wygląd potwierdzenia przelewu zwrócił Twoją uwagę. Ze względu bezpieczeństwa, najlepiej nie przekazywać produktu przed otrzymaniem przelewu. Sprawę możesz zgłosić nam w wiadomości w Moim ING, jak i odpowiednim organom ścigania.
Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 22-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
12 | |
7 | |
6 | |
4 |