Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Przelew wewnętrzny - brak pieniędzy?

[ Edytowane ]

Witam,

dziś koleżanka koło godziny 13 wykonała transakcję na moje konto. Obie mamy konto w ING, do teraz nie mam pieniędzy na koncie. Wysłała mi potwierdzenie przelewu itd ale pieniędzy nadal brak. Dodam, że wszystkie dane są poprawne

Odpowiedz
0 Lajków
agste9
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
15-05-2018
Wiadomość 1 z 5 (15 927 wyświetleń)

Re.: Przelew wewnętrzny - brak pieniędzy?

Wydaje mi się że potwierdzenie jest podrobione. Porównałam teraz z innymi potwierdzeniami i to co otrzymałam, ma pogrubioną czcionkę i literówkę (transakcii) ? Spójrzcie tylko swoim okiem... Bardzo jej zależało, aby towar wysłać jeszcze dzisiaj. DOdatkowo, wysłała tylko screena a nie pdf.

Odpowiedz
0 Lajków
agste9
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
15-05-2018
Wiadomość 2 z 5 (15 917 wyświetleń)

Re: Re.: Przelew wewnętrzny - brak pieniędzy?

@agste9 Rzeczywiście jest to podejrzane, ponieważ jeżeli obie macie konta w ING i nie masz zajęcia egzekucyjnego to przelew byłby na Twoim koncie chwilę później. Poza tym potwierdzenie, które wysłałaś ma rozszerzenie .jpg . Nasze potwierdzenia są zawsze generowane jako .pdf . To może świadczyć o tym, że ktoś wprowadza Cię w błąd. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 3 z 5 (15 913 wyświetleń)

Re: Re.: Przelew wewnętrzny - brak pieniędzy?

Poprosiłam, aby przesłała potwierdzenie w ,pdf ale mi nie odpisuje. Dodatkowo ta literówka i inna czcionka... Jest to po prostu oszustwo
Odpowiedz
0 Lajków
agste9
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
15-05-2018
Wiadomość 4 z 5 (15 910 wyświetleń)

Re: Re.: Przelew wewnętrzny - brak pieniędzy?

Cieszymy się, że nietypowy wygląd potwierdzenia przelewu zwrócił Twoją uwagę. Ze względu bezpieczeństwa, najlepiej nie przekazywać produktu przed otrzymaniem przelewu. Sprawę możesz zgłosić nam w wiadomości w Moim ING, jak i odpowiednim organom ścigania.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 5 z 5 (15 851 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy