12-11-2021 12:58
13-11-2021 13:02
Większość opłat, np. za kartę, poszczególne przelewy czy transakcje wykonane w kasie banku, pobieramy na koniec okresu rozliczeniowego, czyli 28 dnia miesiąca.
Jeśli nie wiesz, za jakie z wykonanych transakcji mogliśmy naliczyć opłaty, proszę skontaktuj się z nami przez Czat w Moim ING lub infolinię +48 32 357 00 69 (jest całodobowa). Sprawdzimy to w systemie 😉
Wysłaliśmy wiadomość do działu reklamacji z prośbą o pilną interwencję w temacie tego zgłoszenia.
17-07-2025Minęły 24 godziny od zgłoszenia zdarzenia , brak jakiejkolwiek odpowiedzi od banku . Zostałem pozbawiony 7000 tyś złotych , środków na jedzenie i opłacenie rachunków . Ten bank to kpina ! Przyszedł cz
... 17-07-2025I obie rzeczy są bardzo, bardzo słabe. O ile mnie osobiście nie interesuje dodawania kart przedpłaconych do Google Pay/Apple Pay tak w przypadku widoczności pełnych danych kart są od Was lepsze nawet
... 16-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |