07-08-2024 15:59
Problemy techniczne dokładnie takie słowa od tygodnia słyszę przy próbie założenia konta bankowego dla sp. z o.o.
Na samym początku były problemy techniczne z wysyłką pakietu startowego, w pierwszy dzień usłyszałem odpowiedź od konsultanta że trzeba czekać, drugiego dnia usłyszałem że jest problem techniczny i zgłasza to do działu technicznego, kolejny dzień i kolejny telefon kolejne problemy techniczne z którymi nie wiadomo czy dział sobie poradzi i sugestia żeby usunąć wniosek, bo tak będzie szybciej, którego w systemie nie ma, konsultant informuje mnie że muszę czekać na telefon, miało to się wydarzyć do końca dania, i ponownie złożyć wniosek, oczywiście telefonu w ten dzień nie było. Kolejny dzień kolejny telefon i otrzymuje radosną nowinę że wniosek mogę złożyć ponownie. Oczywiście nie mogło być inaczej po ponownym złożeniu wniosku pakiet startowy w określonym czasie nie przyszedł ale coś się ruszyło po kolejnej przeprowadzonej rozmowie z konsultantem, jak już otrzymałem login i hasło z pakietu startowego przystąpiłem do ustawienia swojego hasła aż dziwne bo się dało. Moja radość niestety nie trwała zbyt długo ponieważ się okazało że po ustawieniu hasła i próbie zalogowania do banku widzę radośnie kręcące się kółeczko i nic z tym nie można zrobić. 2dni dział techniczny próbuje rozwiązać problem. Strach pomyśleć jak to wszystko funkcjonuje skoro nowy klient jeszcze nie mający konta w banku i do samej próby zalogowania musi wykonać 10połączeń i na każde połączenie stracić ok. 20-30min.
08-08-2024 16:14
W aplikacji mobilnej nie udostępniamy pełnych danych kart. Pełne dane kart są dostępne tylko na jej fizycznej formie. Kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych powyżej 13 roku życia nie można do
... 15-07-2025W obu przypadkach odpowiedź jest taka sama - nie da się.
15-07-2025Obecnie faktycznie udostępniamy usługę wyłącznie dla osób pełnoletnich, ale pracujemy nad jej wdrożeniem dla osób w wieku 13-17.
15-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |