Odpowiedz

Problemy techniczne.

Problemy techniczne dokładnie takie słowa od tygodnia słyszę przy próbie założenia konta bankowego dla sp. z o.o.

 

Na samym początku były problemy techniczne z wysyłką pakietu startowego, w pierwszy dzień usłyszałem odpowiedź od konsultanta że trzeba czekać, drugiego dnia usłyszałem że jest problem techniczny i zgłasza to do działu technicznego, kolejny dzień i kolejny telefon kolejne problemy techniczne z którymi nie wiadomo czy dział sobie poradzi i sugestia żeby usunąć wniosek, bo tak będzie szybciej, którego w systemie nie ma, konsultant informuje mnie że muszę czekać na telefon, miało to się wydarzyć do końca dania, i ponownie złożyć wniosek, oczywiście telefonu w ten dzień nie było. Kolejny dzień kolejny telefon i otrzymuje radosną nowinę że wniosek mogę złożyć ponownie. Oczywiście nie mogło być inaczej po ponownym złożeniu wniosku pakiet startowy w określonym czasie nie przyszedł ale coś się ruszyło po kolejnej przeprowadzonej rozmowie z konsultantem, jak już otrzymałem login i hasło z pakietu startowego przystąpiłem do ustawienia swojego hasła aż dziwne bo się dało. Moja radość niestety nie trwała zbyt długo ponieważ się okazało że po ustawieniu hasła i próbie zalogowania do banku widzę radośnie kręcące się kółeczko i nic z tym nie można zrobić. 2dni dział techniczny próbuje rozwiązać problem. Strach pomyśleć jak to wszystko funkcjonuje skoro nowy klient jeszcze nie mający konta w banku i do samej próby zalogowania musi wykonać 10połączeń i na każde połączenie stracić ok. 20-30min.

Odpowiedz
0 Lajków
frustracja2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-08-2024
Wiadomość 1 z 2 (990 wyświetleń)

Re.: Problemy techniczne.

Przykro mi, że na samym początku współpracy napotykasz problemy. Niestety na społeczności nie mamy dostępu do systemu aby cokolwiek dla Ciebie sprawdzić czy wyjaśniać. Proszę skontaktuj się bezpośrednio z działem korporacji.


-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
250
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (912 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy