29-01-2016 19:34
Jak jest interpretowany 1.3 punk regulaminu promocji „100 zł za otwarcie Konta”, który ustala
warunek następujący: „od dnia 01 grudnia 2015 r. do dnia 31 stycznia 2016 r. prześlą internetowy wniosek o otwarcie Konta” do zaistniałej sytuacji – patrz zrzuty ekranu. Wygląda to nieciekawie oględnie mówiąc! Oczekuję szybkiego pozytywnego rozwiązania.
29-01-2016 19:35
i drugi zrzut
30-01-2016 08:52
@DamianJan Prosimy o kontakt z nami pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy co jest powodem wyświetlenia takiego komunikatu.
30-01-2016 13:26
Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
12 | |
8 | |
7 | |
6 |