Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Problem z przesłaniem internetowego wniosku

Jak jest interpretowany 1.3 punk regulaminu promocji „100 zł za otwarcie Konta”, który ustala
warunek następujący: „od dnia 01 grudnia 2015 r. do dnia 31 stycznia 2016 r. prześlą internetowy wniosek o otwarcie Konta” do zaistniałej sytuacji – patrz zrzuty ekranu. Wygląda to nieciekawie oględnie mówiąc! Oczekuję szybkiego pozytywnego rozwiązania. 

Odpowiedz
0 Lajków
DamianJan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
27-01-2016
Wiadomość 1 z 4 (8 006 wyświetleń)

Re.: Problem z przesłaniem internetowego wniosku

i drugi zrzut

Odpowiedz
0 Lajków
DamianJan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
27-01-2016
Wiadomość 2 z 4 (8 003 wyświetleń)

Re.: Problem z przesłaniem internetowego wniosku

@DamianJan Prosimy o kontakt z nami pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy co jest powodem wyświetlenia takiego komunikatu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 3 z 4 (7 951 wyświetleń)

Re.: Problem z przesłaniem internetowego wniosku

Telefonicznie znaleźliśmy rozwiązanie. Zgłoszenie zostało przyjęte, reszta formalności przy okienku.
Odpowiedz
0 Lajków
DamianJan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
27-01-2016
Wiadomość 4 z 4 (7 904 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy