29-01-2016 19:34
Jak jest interpretowany 1.3 punk regulaminu promocji „100 zł za otwarcie Konta”, który ustala
warunek następujący: „od dnia 01 grudnia 2015 r. do dnia 31 stycznia 2016 r. prześlą internetowy wniosek o otwarcie Konta” do zaistniałej sytuacji – patrz zrzuty ekranu. Wygląda to nieciekawie oględnie mówiąc! Oczekuję szybkiego pozytywnego rozwiązania.
29-01-2016 19:35
i drugi zrzut
30-01-2016 08:52
@DamianJan Prosimy o kontakt z nami pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy co jest powodem wyświetlenia takiego komunikatu.
30-01-2016 13:26
Wysłaliśmy wiadomość do działu reklamacji z prośbą o pilną interwencję w temacie tego zgłoszenia.
17-07-2025Minęły 24 godziny od zgłoszenia zdarzenia , brak jakiejkolwiek odpowiedzi od banku . Zostałem pozbawiony 7000 tyś złotych , środków na jedzenie i opłacenie rachunków . Ten bank to kpina ! Przyszedł cz
... 17-07-2025I obie rzeczy są bardzo, bardzo słabe. O ile mnie osobiście nie interesuje dodawania kart przedpłaconych do Google Pay/Apple Pay tak w przypadku widoczności pełnych danych kart są od Was lepsze nawet
... 16-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |