Odpowiedz

Planowane płatności

Proponuję aby przy planowanych płatnościach wprowadzić info o planowanym saldzie po transakcji. Obecnie muszę przeliczać ile mogę wydać aby mi starczyło na stałe zlecenia.
Drugie udogodnie to wprowadzenie granicznej daty. Np. 10 dla tych co dostają pensję w tym dniu.
czarnykot
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
30-10-2018
Wiadomość 1 z 4 (9 757 wyświetleń)

Re: Planowane płatności

czarnykot dziękujemy za sugestię - zobaczymy co się da z Twoim pomysłem zdziałać

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 4 (9 679 wyświetleń)

Re: Planowane płatności

Proponuję włączyć możliwość planowania transakcji cyklicznych między kontem OKO a kontem ROR.

Proszę mi podać powód dla którego funkcja "Stałe zlecenie" jest nieaktywne dla konta OKO?

Odpowiedz
0 Lajków
HansHawk
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
5
30-09-2016
Wiadomość 3 z 4 (9 287 wyświetleń)

Re: Planowane płatności

@HansHawk Informacja o tym ograniczeniu znajduje się w Komunikacie. 
Obecnie stałe zlecenie może być realizowanie jedynie z rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych.
Dziękuję za Twoją sugestię - przekazałam ją do odpowiedniego zespołu Emotikon: Szczęśliwy

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 4 z 4 (9 221 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy